"El Castell Digital" MÉS per Pollença


Agrupació Local de MÉS per Pollença, Eu Moll i Cala Sant Vicenç
Pàgina de l'agrupació local de MÉS per Mallorca en la que us convidam a participar de manera oberta, fent suggerències, aportacions i demandes.
Per contactar al regidor o representants del partit : mesperpollenca@gmail.com

En que pensa el PSOE de Pollença ?

psm-pollenca | 27 Octubre, 2009 17:11 | meneame.net facebook.com google.com twitter.com

Després de llegir aquesta noticia del Diari de Mallorca, un es planteja, qué té dins el cap el PSOE de Pollença que el porta a acceptar i donar suport a desicions estrambòtiques dels seus socis d'UM ? Qui ho entengui que ho compri.

Diario de Mallorca, 16/10/2009:

La portavoz del PSOE, Francisca Ramón, afirmó ayer que su partido "apoya" la destitución de Cifre.

 

 

 

 

Diario de Mallorca, 27/10/2009:

El Govern no destituirá a Vicens

El conseller de Presidencia, Gabriel Moragues, afirma que actuó de acuerdo con la normativa vigente en el asalto Ternelles

El conseller de Presidencia, Gabriel Moragues, apuntó hoy que el Govern no destituirá al conseller de Movilidad y Ordenación del Territorio, Gabriel Vicens, porque actuó de acuerdo con la normativa vigente en el asalto a la posesión de Ternelles, en el municipio mallorquín de Pollença, y porque, según remarcó Moragues, no se ha producido ninguna colisión con el cumplimiento del ordenamiento jurídico de la comunidad.

De esta forma respondió el conseller a la cuestión formulada por el diputado del PP, Jaume Font, quien cuestionó al Govern sobre su intención de destituir a Vicens después de que el conseller de Medio Ambiente, Miquel Ángel Grimalt, haya reconocido que la manifestación dentro del espacio natural de la finca "no fue legal".

Font apuntó que en dicho acto, en el que participaron además de Vicens, y el portavoz del Bloc, Biel Barceló, y Biel Barceló, y el director insular de Patrimonio del Consell de Mallorca, Gabriel Cerdà, entre otros, no se cumplió con lo establecido la Ley para la Conservación de los Espacios de Relevancia Ambiental (LECO), que señala que sólo 20 personas pueden pasear por esta posesión al estar incluida en el Plan de Ordenación de Recursos Naturales de la Serra de Tramuntana, por lo que consideró que "se debería destituir a una persona que se salta las órdenes que ha dado el conseller de Medio Ambiente".

En el turno de réplica, Moragues defendió la actuación del conseller ya que la excursión "estaba autorizada por resolución de la directora de la empresa pública Espais de Natural Balear el pasado 31 de agosto y ratificada además por la resolución del presidente de dicha entidad con fecha 9 de octubre".

"Pensamos que la actuación de la excusión se hizo de acuerdo con la normativa y que contaba con la autorización para llevarse a cabo y de acuerdo con las propias resoluciones que la comisión de Ordenación del Territorio, Urbanismo y Patrimonio Histórico va a adoptar en agosto de 2006 que dice que se puede autorizar el paso, además de a 20 personas, a grupos escolares y otros acompañados de un monitor podrán solicitar autorizaciones especiales, que eso es lo que se va a hacer", argumentó el titular de Presidencia.

En función de todo ello "no ha habido ninguna colisión entre el derecho y la libertad de circulación y el cumplimiento del ordenamiento jurídico de la comunidad", por lo que, según Moragues, "más allá de cuestiones de carácter estético, respetamos la decisión del conseller de Movilidad a asistir a esta excursión por caminos públicos, concretamente en el Camí de Ternelles", apostilló.

Con todo, Font consideró que "si un miembro del Govern, está en contra de un acuerdo del Govern, lo normal es que deje el Ejecutivo", al igual que debería suceder cuando, "un miembro del Govern participa en una manifestación dentro de un espacio no adecuado", apuntó al respecto.

A su juicio, Vicens actuó como una perdiz, "que corre, vuela, traspasa la alta sierra y domina el llano", ya que Vicens "corrió, voló por encima de la barrera, sin preocuparse ni un poco si ello generaría un problema a la flora y a la fauna", criticó. Con todo, el diputado del PP señaló que "esperaba que Antich le dijera -al conseller-: Ya que no gusta, fuera".


Comentaris

 

pallassos.

maki | 29/10/2009, 21:23

Es mes útil i digne un pallasso que un llepaculs. El trist es quan s'uneixen les dues coses, com tu.
Els pollencins son els vertaders propietaris del cami de Ternelles.

 

Re: En que pensa el PSOE de Pollença ?

Mileurista | 29/10/2009, 08:36

Hi deuen tenir la hipoteca.

 

curios

Toni | 28/10/2009, 22:04

Interesant veuré els nirvis dels servidors de can Verga

 

Re: En que pensa el PSOE de Pollença ?

JJRRVV | 28/10/2009, 20:39

Vos hi podeu vestir tu i la teva guarda de pallassos, que es lo unic que vos falta.

 

servilisme

JRV | 28/10/2009, 18:34

Si en un atac de servilisme, els pollencins cnsentim que ens robin un dels camins mes emblematics de Pollença, i de Mallorca, proposaria que per la patrona en vestissem de paiassos en ves de cristians, estariem mes en consonancia i no ofendriem els nostres avantpassats.

 

Fontarro

Cresteixer | 28/10/2009, 15:04

Jaume Font, el polític que va ser inhabilitat per falsificar vots de persones ja finides a Sa Pobla, amb aquesta cara de presentació, qui dubte de la seva falta d'escrupols?

Un partit de corruptes demaçnant la dimisió d'¡algú per transitar per un camí públic, això és total.

 

Fontet

Camins | 27/10/2009, 20:28

En Font es creu una eminencia perque va aconseguir que els morts el votasin.

Però per començar la LECO no diu que nomès pugin pasar 20 persones, et tont cas o diu una proposta de regulació mai aplicada per L'aJuntament de Pollença, i ningú va entrar dins cap finca dia 12, senzillament transitaren per un camí.

 

esperpentic.

jrv | 27/10/2009, 18:29

Jaume Font, sempre protagonista al celtiberia show.

 

PP+PsoE=Love in euskadi.

que i farem | 27/10/2009, 17:37

Està bé el que diu el Porteveu del PP, per ell transitar per un camó posa en perlli la Flora i la fauna de l'illa.
En canvi, el buidatge de calaix que han fet els seus companys de pertit per ell deu ser una cosa insignificant.

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.
Amb suport per a Gravatars
Powered by LifeType - Design by BalearWeb